Novosti

20.04.2009

Kia predstavila koncept luksuzne limuzine

Kia Motors je na automobilskom salonu u korejskom Seulu predstavila koncept luksuzne limuzine KND-5, koja bi trebala biti u serijskoj proizvodnji (za sada pod kodnim imenom VG) krajem godine.

KND-5 predstavlja dinamičan, ali uravnotežen oblik luksuzne limuzine, kojoj prave društvo kod nas malo poznate limuzine Magentis (negde ga prodaju pod imenom ‘Optima’) i Opirus (u Severnoj Americi poznat kao ‘Amanti’).

Koncept karakterišu nove linije spoljašnosti, za Kiju i ovaj segment netipično agresivne, sa  LED farovima, koji duboko zarezuju u bočnu liniju.

Prednji deo nastavlja Kijinu tradiciju »ljutite tigrove« hromirane maske, a i 20-colske alu felne doprinose agresivnijem spoljašnjem izgledu.

Panoramski krov konceptne Kije proteže se od vetrobranskog stakla što naglašava otvorenost i vitak oblik limuzine.

KND-5 je dug 4,945 mm, širok 1,850 mm i visok 1,475 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2,845 mm.

Pošto je koncept u osnovi namenjen južnokorejskom i američkom tržištu tome je prilagođen i motor – benzinski 3,5-litarski šestocilindraš Lambda.

Za sada još nije tačno određen datum serijske proizvodnje, ali je koncept nastao pre svega kao predstavljanje Kijinog agresivnog i futurističkog dizajna na seulskom automobilskom salonu, gde će Kiijini stručnjaci »ispipati puls« automobilske javnosti. Već sada je jasno da su u Kiji napravili veliki tehnološki i dizajnerski iskorak, koji je (stidljivo) započeo sa Sorentom, a nastavio sa cee'dom i nedavno Soulom.

 

 

Više fotografija koncepta na: www.kia.rs/concepts

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com), proizvođač kvalitetnih vozila za mlade u srcu, osnovana je 1944. godine i najstariji je korejski automobilski proizvođač. Kao deo automobilske grupacije Hyundai-Kia (Hyundai-Kia Automotive Group) Kia namerava postati jedan od vodećih automobilskih brendova. Godišnje proizvedu više od 1,5 miliona vozila u 13 fabrika u devet zemalja. Prodajno-servisna mreža obuhvata zastupništvo i servis vozila Kia u 172 zemlje. Kia danas širom sveta zapošljava više od 40.000 ljudi i ima godišnje prihode u iznosu 14,5 milijardi američkih dolara. Kia je glavni sponzor Otvorenog prvenstva Australije u tenisu (Australian Open) i zvanični automobilski partner svetske fudbalske organizacije FIFA i EUROTOP partner evropske fudbalske asocijacije UEFA. Korporacijski slogan »Snaga iznenađenja« (»The Power to Surprise«) predstavlja Kijinu predanost premašivanju očekivanja kupaca, što joj omogućuju stalne tehnološke inovacije.

Obaveštenje

Tehnologija ’’Cookie’’ omogućava nam da vam pružimo maksimalan doživljaj naše internet stranice. Molimo vas da označite ako se slažete s upotrebom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više