Novosti

02.04.2009

Kia Soul osvojio prestižnu ‘red dot’ nagradu za dizajn


- Kia je prvi korejski proizvođač automobila koji je osvojio ovu prestižnu nagradu
- Soul počasno pohvaljen među 3.230 konkurenata

Zabavni urbani crossover Kia Soul je postao prvi korejski automobil koji je osvojio prestižnu dizajnersku nagradu ‘red dot’.
Među više od 3.230 konkurenata iz 49 država u 17 različitih kategorija, nedavno pušten u prodaju, Kia Soul je izabran u kategoriji ‘Automobilski transport, autodomovi i kamp prikolice’ za 2009. godinu na izboru održanom u Nemačkoj.


Peter Schreyer, glavni Kijin dizajner, pozdravio je primanje nagrade ‘red dot’: “Naši dizajnerski timovi u Koreji, Kaliforniji i Evropi mogu biti vrlo ponosni na ovo priznanje. Dizajniranje u Kiji je usmereno u razvijanje karakterističnih proizvoda i jedinstvenog izgleda porodice Kia. Ova nagrada je veliko priznanje Kijinom trudu za razvijanje dizajna kao jednog od naših ključnih elemenata pri razvoju novih modela.”


Soulov dizajn je emocionalno privlačan i funkcionalan. U Kiji ne sumnjaju da će stranke prilikom prvog upoznavanja sa Soulom biti impresionirane njegovim stilom, bojama i kvalitetom. Soul nudi jedinstven doživljaj neobičnom kombinacijom prostranosti i udobnosti, što stvara poseban ambijent.

“Kia Soul prkosi svim pravilima i nudi sasvim novu slobodu u stilu, obliku i mogućnosti izražavanja,” objasnio je Hyoung-Keun Lee, viši izvršni dopredsednik i direktor internacionalnog odelenja za poslovanje kompanije Kia Motors. “To su novi standardi urbanog automobila koji stimulišu potrošače da ponovno razmisle o svemu što znaju o Kiji. Nagrada ‘red dot’ dodatno povećava svest o marki Kia i jača poziciju Soula na globalnom tržištu."


Međunarodni žiri za izbor nagrada ‘red dot’ pažljivo je proučio sve predložene proizvode i ocenio ih na osnovu devet ključnih kriterijuma: inovativnost, funkcionalnost, kvalitet, ergonomija, trajnost, emocionalni uticaj, dodaci proizvoda, lakoća korišćenja i usklađenost sa okolinom.


Nagrađeni Kia Soul prošle sedmice zvanično je na međunarodnom auto salonu u Beogradu predstavljen i u Srbiji.

Više informacija o modelu na: http://www.kia.rs/soul/

 

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com), proizvođač kvalitetnih vozila za mlade u srcu, osnovana je 1944. godine i najstariji je korejski automobilski proizvođač. Kao deo automobilske grupacije Hyundai-Kia (Hyundai-Kia Automotive Group) Kia namerava postati jedna od vodećih automobilskih brendova. Godišnje proizvedu više od 1,5 miliona vozila u 13 fabrika u devet zemalja. Prodajno-servisna mreža obuhvaća zastupništvo i servis vozila Kia u 172 zemlje. Kia danas širom sveta zapošljava više od 40.000 ljudi i ima godišnje prihode u iznosu 14,5 milijardi američkih dolara. Kia je glavni sponzor Otvorenog prvenstva Australije u tenisu (Australian Open) i zvanični automobilski partner svetske fudbalske organizacije FIFA i EUROTOP partner evropske fudbalske asocijacije UEFA. Korporacijski slogan »Snaga iznenađenja« (»The Power to Surprise«) predstavlja Kijinu predanost premašivanju očekivanja kupaca, što joj omogućuju stalne tehnološke inovacije.

Obaveštenje

Tehnologija ’’Cookie’’ omogućava nam da vam pružimo maksimalan doživljaj naše internet stranice. Molimo vas da označite ako se slažete s upotrebom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više