Novosti

11.06.2009

Kia sponzor FIFA Kupa konfederacija i UEFA EP U-21

- Kia kao zvanični FIFA sponzor Kupa konfederacija u fudbalu u Južnoafričkoj republici organizatorima izručila 34 vozila
- Kia kao zvanični sponzor Evropskog prvenstva U-21 u fudbalu u Švedskoj  organizatorima izručila 46 vozila
- Oba takmičenja »zagrejavanje« za Svetsko prvenstvo u fudbalu u JAR iduće godine

Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje.

5. juna, nekoliko dana pre početka Kupa konfederacija (od 14. do 28. juna 2009.) su u  Johannesburgu (Južnoafrička republika), predstavnici Kie Motors organizatorima svečano izručili 34 vozila. Flota vozila, s kojom će se voziti organizatori i učesnici takmičenja broji 24 vozila, uključuje njihove najpopularnije modele (sportske terence Sorento i Sportage, »evropski hit« cee’d, veliki monovolumen Carnival). Osim toga Kia je obezbedila 10 autobusa za prevoz reprezentacija i FIFA-inih službenika. 
Kia će južnoafričkim studentima koji učestvuju u ekološkom projektu “Green Goal Project” podelila čak 4.500 ulaznica za gledanje utakmica uživo.

Isti dan su u švedskom gradu Malmö predstavnici Kije organizatorima Evropskog prvenstva za igrače mlađe od 21 godine (U-21), koje će trajati od 15. do 29. juna, svečano izručili 46 Kija. 

Automobilska grupacija Hyundai-Kia (Hyundai-Kia Automotive Group) potpisala je strateška partnerstva sa organizacijama FIFA i UEFA za sva takmičenja pod njihovim okriljem što uključuje prošlogodišnje Evropsko prvenstvo u Švajcarskoj i Austriji (EURO 2008), gore spomenuti Kup konfederacija te Svetska prvenstva 2010. i 2014. godine

FIFA Kup konfederacija
Na Kupu konfederacija takmiče se pobednici kontinentalnih prvenstava: Evrope, Azije, Okeanije, Afrike, Južne Amerike, Severne Amerike, Srednje Amerike i Kariba te svetskog prvaka i države domaćina.
U ovogodišnjem kupu takmičiće se sledećih osam reprezentacija: aktuelni svetski šampion Italija, Egipat (afrički šampion), Irak (azijski šampion), Španija (evropski šampion), SAD (severnoamerički šampion), Novi Zeland (šampion Australije i Okeanije), Brazil (južnoamerički šampion) i domaćin Južnoafrička republika.

UEFA Evropsko prvenstvo za igrače do 21 godine (Under 21)
Prvo evropsko prvenstvo za igrače mlađe do 21 godine igralo se 1978. godine (prve ideje su se inače pojavile već 1967. godine) i već od tada je to vrlo respektabilno takmičenje, jer je između ostalog i dobar pokazatelj budućih vrhunskih igrača i reprezentacija, koje će za nekoliko godina krojiti svetski vrh. Učestvovaće 8 reprezentacija: sa našim Orlićima su u grupi Italijani, Šveđani i Belorusi, a u drugoj grupi su Engleska, Nemačka, Španija i Finska. Ovogodišnje Evropsko prvenstvo U-21 će se igrati u Švedskoj u gradovima Halmstad, Helsingborg, Gothenburg i Malmö.

Green Goal Project (projekt »zeleni cilj«)
Projekt ‘Green Goal’ je nastao 2006. godine za vreme Svetskog prvenstva u Nemačkoj na inicijativu nemačkog organizacionog komiteta i nemačkog ministarstva zaštite okoline. Za cilj su imali da u mesec dana trajanja prvenstva smanje tzv. efekat staklenika, koji nastaje kod prevoza učesnika i korišćenja električne energije. Ostali ciljevi uključuju što racionalniju upotrebu kišnice za zalevanje fudbalskih stadiona i širenje ekološke svesti među fudbalskim navijačima.
Projekt podržava i UNEP (United Nations Environment Programme – odbor ujedinjenih nacija za okolinu).

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com), proizvođač kvalitetnih vozila za mlade dinamične vozače i vozače »mlade u duši«, osnovana je 1944. godine i najstariji je korejski proizvođač automobila. Kia je deo Hyundai-Kia automobilske grupacije i namerava postati jedan od najvažnijih automobilskih proizvođača na svetu. Četrnaest fabrika u 8 država proizvodi više od 1.4 miliona vozila godišnje koja se prodaju i servisiraju kroz distribucijsku mrežu u 165 država širom sveta. Kia danas zapošljava 40.000 ljudi i ostvaruje godišnji profit u iznosu 17 milijardi američkih dolara. Glavni je sponzor teniskog turnira Australian Open kao i službeni automobilski partner Svetskog i Evropskog prvenstva u fudbalu. Kia Motors bez problema savladava rizike i izazove 21. veka i u skladu sa korporativnim sloganom »The Power to Surprise« kroz neprestanu automobilsku inovaciju izražava svoju sposobnost nadmašivanja očekivanja potrošača, bez obzira na njihovu visinu.
.

Obaveštenje

Tehnologija ’’Cookie’’ omogućava nam da vam pružimo maksimalan doživljaj naše internet stranice. Molimo vas da označite ako se slažete s upotrebom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više