Novosti

14.05.2009

Kia u aprilu sa još boljom prodajom

- cee’d najprodavaniji Kijin model
- cee'd u Sloveniji vodeći u svojoj klasi

Uprkos teškim vremenima i «crvenim» prodajnim rezultatima kod većine automobilskih proizvođača Kia je u aprilu u Zapadnoj Evropi dobro odradila posao. Najviše se Kijina prodaja popravila u Slovačkoj (+91%), Sloveniji (+67%), Austriji (+51%), Nemačkoj (+42%), Poljskoj i Češkoj (+32%), Švedskoj (+18%), Francuskoj (+14%) i Portugalu (+5%). Ukupno su u aprilu prodali 20.500 Kija, što je još jednom povećalo tržišni udeo ovog najstarijeg korejskog automobilskog proizvođača, koji je inače zahvaljujući svojoj fabrici u slovačkoj Žilini već dve godine i evropski proizvođač.

Kijin najprodavaniji auto je cee’d (5-vratni, karavan i kupe), a iza njega su mališan Picanto (na nekim tržištima sa imenom ‘Morning’) i Rio (na nekim tržištima sa imenom  ‘Pride’). Za očekivati je da im se uskoro na vrhu pridruži novi urbani crossover Kia Soul, koji je za vrlo kratko vreme širom Evrope oduševio hiljade novih kupaca.
Pritom je potrebno spomenuti da je npr. Kia cee'd u Sloveniji u ovoj godini vodeći u svojoj C klasi (januar-april 2009 ukupno prodatih 1.057 cee'dova, 17-odstotni tržišni udeo!). Ukupno je cee'd  na 3. mestu među svim modelima na slovenačkom tržištu u 2009. godini, jer su pred njim samo «domaći» Renault Clio i Fiat Grande Punto, koji spadaju klasu niže. I to uprkos aprilskom 38-odstotnom padu čitavog tržišta odn. 25-odstotnom padu na godišnjem nivou (jan-apr. 2009. u odnosu na jednako razdoblje prošle godine).

»Kijina gama modela je vrlo konkurentna, što je pogotovo dobrodošlo u ovim teškim vremenima, kada su kupci još više usmereni u vrednost za svoj novac, pouzdanost, servisne usluge i bezbrižnost, a što pruža Kijina višegodišnja garancija,« navodi razloge za Kijin uspeh gospodin Panu Vainamo, vođa marketinškog odjelenja u Kia Motors Europe

Prodaja Soula je od predstavljanja u februaru već premašila 6.500 vozila, što je 13% više od Kijinih prodajnih očekivanja. Sada kreće i aktivnija prodaja u SAD i  Australiji, gde mogu očekivati još bolje rezultate. Isto tako su i automobilski mediji više nego dobro prihvatili Kijinog novajliju, a čemu takođe pripada deo zasluga za to da se više od 3.200 kupaca u SAD prošli mesec odlučilo za kupovinu Soula.

Kia Soul je već sada dobitnik više nagrada. u Evropi je Soul postao prvi korejski auto, koji je dobio prestižnu dizajnersku nagradu RedDot. Američki Ward’s AutoWorld je Soulovu unutrašnjost ocenio kao najlepšu (‘Grooviest Interior’). U Velikoj Britaniji je magazin Fast Car Soula proglasio najboljim modelom za 2009. godinu.

 

 

 

 

***


Korporacija Kia Motors (www.kia.com), proizvođač kvalitetnih vozila za mlade u srcu, osnovana je 1944. godine i najstariji je korejski automobilski proizvođač. Kao deo automobilske grupacije Hyundai-Kia (Hyundai-Kia Automotive Group) Kia namerava postati jedna od vodećih automobilskih brendova. Godišnje proizvedu više od 1,5 miliona vozila u 13 fabrika u devet zemalja. Prodajno-servisna mreža obuhvata zastupništvo i servis vozila Kia u 172 zemlje. Kia danas širom sveta zapošljava više od 40.000 ljudi i ima godišnje prihode u iznosu 14,5 milijardi američkih dolara. Kia je glavni sponzor Otvorenog prvenstva Australije u tenisu (Australian Open) i zvanični automobilski partner svetske fudbalske organizacije FIFA i EUROTOP partner evropske fudbalske asocijacije UEFA. Korporacijski slogan »Snaga iznenađenja« (»The Power to Surprise«) predstavlja Kijinu predanost premašivanju očekivanja kupaca, što joj omogućuju stalne tehnološke inovacije.

Obaveštenje

Tehnologija ’’Cookie’’ omogućava nam da vam pružimo maksimalan doživljaj naše internet stranice. Molimo vas da označite ako se slažete s upotrebom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više